Elämä on jokseenkin mennyt hassuksi. Töissä tapahtui suuria muutoksia, joiden seurauksena meidän osastolle tuli uusi esimies. Tämä esimieheni on nuori ja oikein mukava, joku voisi komeaksikin sanoa. Olen huomannut useiden naisten kiinnostuksen tätä uutta pomoa kohtaan, mutta kuinkas sitten kävikään...? Ilmeisesti olen antanut itsestäni hyvän kuvan kaikin puolin, ja pomoni tuntuu ottaneen minut "suojatikseen" ja jollakin tavalla myös luottohenkilökseen. Eräänä iltana törmäsin tähän pomooni töiden jälkeen baarissa ja niinhän siinä kävi, että aavisteluni osoittautuivat oikeiksi ja sain tietää pomoni olevan kiinnostunutkin minusta!!

Miksi ihmeessä käy näin? Yleensä kärsin valtavasti huomion puutteesta, ja yhtäkkiä tuntuu, että kaikki osat olisivat loksahtaneet kohdalleen, kun panokseni on vihdoin huomattu töissä ja olen saanut oikein mukavan pomon jonka kanssa tulen erinomaisesti toimeen. Mutta miksi, oi miksi?! Itsehän olen jo kauan ollut avoliitossa ihanan miehen kanssa, mutta nyt on omituinen tilanne. Pomollani tuntuu olevan kaikki ne ominaisuudet, joita mieheltä kaipaan ja joita omalla avomiehelläni ei ole. Tokihan kaikissa on huonot puolensa, etteipä tämä minun pomonikaan mikään alfauros silti taida olla. On vain käsittämättömän omituinen tilanne.

Olen mahdollisesti saamassa ylennyksen, mutta sitä tämä lähin esimieheni ei kuitenkaan päätä, vaan hänen esimiehensä päättävät sen. Haluan toki olla hyvä ystävä pomoni kanssa, koska hän on mielettömän mukava ja hyvää seuraa. En siis aio hylätä tätä kokonaan, mutta miten ihmeessä voin sovittaa kaiken yhteen? Avoliiton, jonka edelleen toivon toimivan, uudenlaisen tilanteen töissä, ja pomon joka työajan päätyttyä muuttuu loistoystäväksi?

Aika näyttää. Pelottaa vain ennustus jonka noin kuukausi sitten kuulin. Ennustaja sanoi jonkin asian elämässäni päättyvän, halusin sitä tai en. Ja muisti vielä lisätä, ettei sen asian päättyminen ole lainkaan huono asia.

Voi luoja että voi ahdistaa pientä ihmistä näin!!